Chocolate chip cookies

Ingen Taylor hemma, och om jag ska vara ärlig är det första huvudvärks fria dagen på länge. Jag och Gretel har bara njutit av varje sekund av lugnet och fått mycket gjort.
Min värdfamilj har många djur: fyra katter, två hundar och en kanin. Jag tycker synd om dom eftersom att de inte behandlar djur som jag är van.. Därför bestämde vi oss för att städa kaninburen. Så efter tömning av veckors gammalt hö och kaninbajs kan jag säga er att fru kanin nu lever ett lyckligare liv i sin bur. Hurra för det! Annars har vi badat i poolen, legat i solen och läst och jag har faktiskt lyckats bli lite sommarbrun. Men om man ska beskriva dagen med tre ord säger jag CHOCOLATE CHIP COOKIES!! Vid lunchtid bestämde vi oss för att baka, så vi gjorde runt 30 stycken MMMmMMMmm... degen var wunderbar och kakorna är som godast fortfarande varma och lite degiga + ett glas kall mjölk. DELICIOSLY UNHEALTHY som Gretel säger.
Ensam i rummet ska jag nu glader somna till fin musik, nattiplatti
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Musik och utan nattlampa? ;)

Svar: yes, tro det jag njöt!!!!!
Hanna Häger

2012-08-16 @ 11:06:33
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: Amanda

åååå, kan du snälla dela med dig av receptet? :)

Svar: sure :D ska bara hitta det igen först :))
Hanna Häger

2012-08-17 @ 19:56:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0