Famous Daves

Idag kom Gretel, YEEEEY! Gretel är tjejen från Australien som kommer att bo hos samma värdfamilj tills Januari/Februari. Och genast känns allt mycket bättre, hon är hur enkel att prata med som helst och vi kommer riktigt bra överrens. Med tanke på att det är nästan två veckor kvar tills skolstart och vi måste få dagarna att gå har vi redan planerat lite tidsfördriv...
Imorgon kommer en nära vän (även lärare på Pekin, skolan jag ska gå på) hem till oss på kvällen och på lördag är det State Fair. Har inte riktigt fattat vad det är ännu men tror det är som en jättestooooor marknad med karuseller och massa stånd med grejer osv.osv. Lovar att ta med min kamera och plåta hejvilt.
Vad har jag gojrt idag då.... jo igår sov vi hos grandmas vilket var mysigt, och sen imorse hämtade vi upp Gretel på flygplatsen. Sedan åt vi på Famous Daves igen mmmm så gott och sist men inte minst återbesök på Maggi Moos. Jag dör, det är läskigt supermeganinjagott!! Haha denna gången tog jag en Kids size för att orka (deras small är som en stor bägare hemma i Sverige) och det blev mockaglass med snickers och coockie dough. MUMSAN säger jag bara!!
 
Värdpappa Todd och värdmamma Theresa
Värdsyster Taylor och Gretel
AMERICEN FOOOD placeras mitt på bordet så får man välja och vraka
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Åh såna muffins är så goda!! Åt det när jag var i Alabama ^_^

Svar: dammit, jag smakade dom aldrig :( nästa gång bliiir jao!!
Hanna Häger

2012-08-10 @ 23:56:07
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0