Hello fairfield

Nu är jag äntligen framme! Kan berätta lite vad som har hänt..
Igår blev jag hämtad på flygplatsen av min värdpappa, värdmamma och värdsyster Taylor. Det första vi gjorde var att försöka ta reda på vart min resväska är eftersom jag checkade in den i lördags, den hade inte kommit fram men förhoppningsvis kommer den idag så just nu har jag iiiinga saker.....that sucks
Efter det åkte vi till ett stort köpcenter, haha min värdmamma är verkligen en schopaholic! Det var kul att se alla affärer dom har, det enda jag kände igen var Subway och Toysrus haha, Sen åt vi på ett BBQ ställe, tror det var så amerikanskt det kunde bli men jättegott. Fast det bästa med dagen var att vi senare åkte till en glassbar som hette Maggie Moos, seriöst det var bättre än Ben & Jerrys! Man fick välja vad för sorts glass man ville ha och sen vad man ville ha i. Det fanns allt möjligt som: snickers, marsmallows, reeses, coockie dough och tusen till. Så fick man titta på när dom krossade och blandade. Jag valde chocolate flavor with reeses and m&m´s. Nu sitter jag i huset med Taylor. Värdmamma och värdpappa jobbar. Tror vi ska schoppa sen haha...
Kommer lägga ut bilder på huset senare.
Over and out.
 
  

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0