Just another Sunday?

Vaknade ganska tidigt imorse så gick två varv runt sjön, blir runt 2-2,5 km om jag tippar rätt. Sedan åt vi söndagsfrukost: våfflor, bacon och scrambled eggs. MUMSIGT! Bestämde mig igår för att inte följa med till kyrkan idag, ville sova ut! Men nästa söndag är det min och Gretels tur att baka till kyrkan så då blir det upp tidigt. Någon som har tips på något typisk svenskt jag kan bjuda på?? Vore kul med något de aldrig smakat tidigare!
 
Ja vad händer annars då? Jo, ikväll ska jag och Gretel träffa Roan och Ammon, runt 7 kommer dom och hämtar upp oss. De är våra nya homies vi träffade igår på födelsedagspartyt, de jobbade där, och jaaa äntligen kände vi. Äntligen träffar vi folk i våran ålder som vi kan hänga med, och förhoppningsvis kommer även deras kompisar över till Roan ikväll. Kommer bli riktigt kul faktiskt.
Frågade Theresa (värdmamma) om cerfew och sånt och hon säger att bara vi har skjuts och kan ta oss dit vi ska spelar det ingen roll, katching PRETTY AWESOME!
Over and out så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Baka chokladbollar eller typ knäck som man gör på jul, det gick hem i min nya familj! Svenska pannkakor med bär, grädde, socker eller sylt funkar också om man vill på något varmt och nygräddat :)

Kram!

Svar: låter yummie, kanske blir chokladbollarna :) går säker hem!! Kram
Hanna Häger

2012-08-20 @ 06:34:46
URL: http://helenafrestadius.blogg.se
Postat av: Lydia

Kladdkaka! :)

Svar: min favvo ju :)
Hanna Häger

2012-08-20 @ 15:43:48

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0