Night homies

Hade inte kunnat fått en bättre kväll. Myste med familjen, åt god mat och hade det bara bäst. Fick också fina presenter, från mamma fick jag ett brev för varje månad jag skall öppna i USA och från josse (min syster) fick jag ett fotoalbum då jag varje månad ska klistra in ett foto jag får. Jättemysigt, men fatta hemlängtan det kommer frammkalla... Ni är underbara!  
Det allra sista jag ska göra imorgon nu är: dammsuga rummet och packa ner det sista, sen är jag redy to go.
Imorgon åker vi till Stockholm vid typ två tiden, beror på när jag vaknar och blir klar. Vi åker dagen innan eftersom jag ska vara på Arlanda 05.20 på lördag så vi sover hos mina kusiner.
 
Jag kan inte fatta det, att jag snart sitter på planet till USA. Om 29 och en halv timmar lämnar jag svensk mark för 10 månader. Bomchickawaaowwaao detta kommer bli ett äventyr!
Ska försöka få lite sömn nu, en sista gång i min stora sköna säng, kommer sakna den :)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0