Pekin High School

Idag var det inskrivning på High school så jag var där med min värdmamma och Taylor. Det var som att kliva in i en skola från filmerna: korridorerna med skåpen, matsalen och gympahallen med läktare. Imagine that huh. Och på väggarna hängde tavlor med gamla school team.
Jag fick betala för skollunch (dretdyrt) och sen böcker, handduk och dator. (tror jag kommer få en Mac under året, hoppas på det)
Nu sitter jag här och försöker välja kurser... really hard!
Nu lutar det lite åt:
- American history (obligatorisk)
- English (obligatorisk)
- Psychology/sociology
- PE
- Culinary (matlagning)
- Biology ( för att de säger att läraren är hur kul som helst)
- Math analysis (kalla mig nörd men ska försöka, kommer nog bli svårt med engelskan för man ska typ analysera mattefrågor)
 
Men får se hur det blir, och man har 8 klasser om dagen så en till måste jag välja oc sen ska jag försöka få ihop det på schemat också...
Jag har tänkat att börja Cheerleadung också, vet inte hur det var med intagning och sånt men en tjej sa att det nog inte var större problem... hoppashoppas!! GO PEKIN!
 
Annars händer inte så mycket, dett är runt 40 grader ute så vi badade i poolen idag, jag dööör vad varmt!
Sen så har min resväska fortfarande inte kommit, jag får panik, måste verkligen ha mina grejer!!!
LÄNGTAR TILLS SKOLAN BÖRJAR!!!
 
Adda mig på skype kära vänner: hanna.hager

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0