Presents

Imorse när jag och Gretel skulle göra frukost visade hon mig ett nytt sätt att "koka" ägg på. Man fyller en kastrull med vatten, häller i lite vinäger, låter det koka upp och kläcker sen i ägget så det (krullar??) sig coolt. Meeeeeen vi hittade ingen vinäger, så efter ett tappert försöka blev resultatet ett stort FAIL haha. Fast det var gott ändå, vi åt det med toast och tomat. Sen smakade jag på Australiensk choklad hon hade med och det var sååå gott! Som chokladbar och kexaktigt. Hon fick smaka på Marabou och självklart älskade hon det. Vem är inte kär i maraboulixom??!??!!
När familjen kom hem gav vi dom presenter vi haft med från Sverige och Australien. Jag gav dom svenskt te med tillbehör, Löfbergs Lila kaffe, en kostaboda skål, Marabou, badbollar, halsband och klistermärken. Mamma och pappa skickade med en bok om Sverige till dom också och det gick verklige hem. Bra gjort mammi och pappi :)
Borde gå och lägga mig nu för imorn ska jag upp klockan 6.. vi ska till state Fair vilket ska bli jättespännande!!
GODNATT PÅ ER ALLA
 (funkar inte att lägga upp foton nu..blir arg! Sorry for that!)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0