Rainy sunday

Tjoflejs, idag har varit en bra dag. Imorse följde jag och Gretel med till kyrkan för att se hur det var (faktsikt något som kan vara intressant). Och mjaaa, det var typ som en vanlig gudstjänst hemma i Sverige om man bortgår från att folk här är mer öppna och sociala. Tror inte jag kommer fortsätta gå i kyrkan.... om inte för det goda fikat då hehe, min värdfamilj är kristen men inte dunderkristen. De ber inte bordsbön och går inte regelbundet till kyrkan.
Efter kyrkan åkte vi hem till min värdpappa Todds föräldrar för frukost, YUMMIE! Det bjöds på amerikanska våfflor, frukt, korv, skinka, scrambled eggs. Frukost hos Todds föräldrar är något min värdfamilj gör varje söndag och det har jag verkligen inget emot, tvärt om det var dundergott. Och huset dessutom var supermysigt, tror jag kommer spendera mycket tid i det huset med tanke på hur mysiga gamlingarna var. Är nog ett fint läxsplace, komma ifrån min hyperaktiva lillasyster lite!!!
Annat jag gjort idag är att välja klart klasser till skolan. Slutresultatet blev:
1. Modern Novels
2. Biology
3. Pre-Calc (lite mer avancerad matte)
4. Digital Imaging
5. Year Book
6. English 2
7. American History
8. PE
Sedan har jag valt Cheer Leading som sport varje dag efter skolan och hoppas verkligen jag kan vara en i laget, om inte funderar jag på att börja med Cross Country. HAHAHAHAHA..... Hanna Häger springa!??!?! Hoppas verkligen jag får vara med och cheera!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0