Star wars

Eftersom att både jag och Gretel är helt lost på Star Wars fronten bestämde vi oss idag för att vi innan hon åker ska ha tagit oss igenom alla filmer. Det startade bra ikväll men slutade med en totalfail. Haha vi var så trötta så vi snarkade oss igenom halva filmen, men om jag ska vara ärlig tyckte jag att det jag såg var bra så tror inte det är en dum idé det här.
Dagen idag har gått fort, imorse bestämde jag mig för att ta en springtur ( Hanna ta en springtur ser ut såhär: börja jogga - springer stolt hurtig i ungefär tre minuter - blir trött - blir arg på att det är varmt - börjar sakta ner - går hem) Sen gjorde jag och Gretel magövningar. Annars har vi mest legat i solen och slappat idag.
Jag har också hunnit med att skypa med min familj för första gången vilket var underbart. Saknar er så, men det var skönt att få prata med er. Känns tryggt! Har världens bästa syster, världens bästa pappa, världens bästa mamma, världens bästa bror och till och med världens bästa hund! Har också skypat med min kära vän Johanna också :)
Nu ska jag sova, här kommer lite bilder.
Berättade för Mammi att jag saknar hennes mat, det är något av det jag saknar mest
Jag och Gretel just chillin in tha pool yaoooo
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0