The state fair

Kom precis hem från The State Fair, klockan är midnatt nu och jag gick upp halv 7 imorse så det har varit en låååång dag!!
The State Fair var ungefär som en jättestor marknad som visade mycket av Iowas sidor, en av USA:s största faktiskt. Det fanns allt möjligt: grisar, får, hästar, aligatorshow, dans shower,tävlingar, uttställningar. Vi såg tex The Butter Cow vilket är en ko gjort av smör (äckligt!!) och sen fanns det även en älg gjord av endast choklad. Men det jag tror det fanns mest av idag var.... MAAAAT. Haha jag och Gretel hängde mest runt test stånden, gratis är gott right??! Har smakat på allt idag känns det som: caramel appel, butter on a stick, snickers on a stick, lemonade, olika dippar, olika popcorn smaker, glass, honung, ägg och ja mycket mer. Tror jag spricker vilken sekunde som helst, så mätt är jag. Det mesta var gott, fast vi hittade något riktigt vidrigt.. man kunde köpa bacon doppad i choklad. Seriöst vem äter det??  BLÄÄÄÄ, jag vägrade smaka
Dagebs roligaste var en jätteful kille som började prata med mig och Gretel om att "We should hang out sometimes, come to De Moines more often" han snackade på skitlänge och sen gav han oss världens roligaste visitkort haha vi hörr på att garva ihjäl oss när vi gick därifrån!!.
Så, det var nog det som hänt idag, nu ska jag försöka sova NIGHT HOMIES!
Jag framför chokladälgen
Cookies YUMMIE
Hittade en kille som åt chokladdoppad bacon haha
 

Kommentarer
Postat av: sockan (meldem i nagilsrytnevä)

En chokladälg oh my god! :D Hoppas att du har det bäst!

Svar: None
Hanna Häger

2012-08-13 @ 15:42:58
Postat av: Hanna

Svar till sockan:
Me know, men tyvärr fick man inte smaka. Inte ens lite :( / Råttan

2012-08-14 @ 07:03:22
URL: http://www.hannamerica.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0