Hello people

Utöver planering och förberedelser inför USA försöker jag somsagt träffa vänner så mycket jag bara kan! Ikväll åt jag middag på Ankdammen med fina tjejer från min förra klass, riktigt mysigt..fast egentligen waaaay tooo expensive for me... men man fick äta hur mycket man ville från grillbuffén så det var det värt! Nu är jag en glad och mätt Hanni
 
Imorgon är min sista arbetsdag vilket jag tycker är sorgligt. Har haft fyra riktigt awesome veckor med underbara tjejer. Det jag gjort kallas Drömsommarjobbet med Dans i Värmland. Vi är 20 dansare som koreograferats av Håkan Meyer, och sedan i onsdags har vi haft föreställningar lite här och var i Karlstad. Imorgon är de två sista av våra tio föreställningar och ni får gärna komma och kolla. Stora torget klockan 12 och 14, be there.
HEJ SÅ LÄNGE
 
Bilder på oss dansare :)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0