HELP ME

Har försökt börja med min packningslista, seriöst HJÄLP MIG! Jag ska packa inför ett helt år och det står helt still i mitt huvud. Vad tar man med sig lixom? haha det roligaste är att jag vet att jag kommer glömma något och bli skitarg... jag suger på att packaaaaaaaaaaa bläääää
 
Menmen annars så har jag mailkontakt med min värdmamma, känns skönt att få lära känna henne lite nu innan jag åker och allt hon skriver och berättar är jättespännande! VILL ÅKA NU, fast ändå inte.. Jag måste verkligen hinna säga hejdå till alla underbara här i Sverige.
Förstår inte hur jag ska få ihop allting, vill träffa alla och inte bara en gång. Det funkar bara inte!! 
På tisdag åker jag till Göteborg för att träffa Carro och Lollo och förhoppningsvis the other bananas.
 
(Carro har lovat att hjälpa mig med en ny header så ni behöver inte plågas länge till med den fula jag har nu)
 
PUSSISAR
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0