I love you girl

Idag vaknade jag runt tio tiden, tog en promenad och åkte sedan hem till Emma för att träffa henne en sista gång. Vi hade det jättemysigt och sötis som hon är hade hon bakat en kladdkaka. (tjejen gör Sveriges godaste kladdkakor FOR REAL)
Vi satt på verandan, åt kladdkaka, glass, chokladsås, bär ja tell me about it. Sedan åkte vi in till stan och satt vid museeparken innandet var dags att säga hejdå vilket inte var lätt. Usch.
 
Emma jag kommer sakna dig så otroligt mycket. Vet inte riktigt hur jag kommer klara tio månader utan dig och dina kladdkakor. Du är världens underbaraste och finaste tjej. Glöm aldrig det. Tusen pussar till dig så ses vi när jag kommer hem. ÄLSKAR DIG.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0