Send a wish upon a star

AAAAAH jag kan inte sova...resefeber?? Who knows, men tror det är alla känslor och allt som händer som styr runt i mitt huvud och vägrar ge mig lugn och ro haha. Som vanligt när jag inte kan sova börjar jag megatänka, och såklart om USA. Tankar, förväntningar ja allt. Och många har frågat mig vad mina förväntningar är...expectations expectations.
Om jag ska vara ärlig har jag inte så höga förväntningar, tror det är för att inte göra mig själv besviken.
Hoppas på ett superawesome år med underbart folk, bra skola och god mat. Jag hoppashoppas verkligen jag blir senior också, vore awesome att få uppleva graduation!
 
Pratar fortfarande med min värdmamma och jag har frågat om det finns möjligheter för mig att dansa där och det finns det! FEEETT.. ett år utan dansa hade varit bajs. Så nu blir det dansa, inget pausa.
 
Men ska försöka somna nu för imorgon ska jag upp tidigt, åker till stan med mammi för att köpa resväska och sen kommer Johanna hit. Hon ska förhoppningsvis få lite bättre ordning på mitt packningstänk än jag har haha, NEED YOUR HELP!
Sweet dreams
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0