SEVEN DAYS

Idag har jag haft fullt upp och fått massor gjort. Imorse var jag hos Lisa, Lisa är min kompis som också skall vara utbytesstudent i USA men i Texas. Man kan ju säga att hon ligger liiite bättre till än vad jag gör, fick lite småpanik när jag fick se att hon lagt fram allt och redan provvägt och grejer. Menmen det löser sig som jag alltid brukar säga hehe....
Efter det åkte jag och Mamma in för att kolla på resväskor, vi köpte ett handbagage och beställde en baotastor som kommer på onsdag. Har också hunnit träffa mina kusiner och Johanna idag.
Johanna hjälpte mig att börja packa vilket jag verkligen behövde. Tack sötis, nu har jag lite bättre koll.
Kvällen spenderades med mammi och syster. Vi har ätit ute på restaurang och spelat monopol, riktigt mysigt. Kommer sakna våra små tjejkvällar!
 
nu är det....... 7 days..... kvar. Hoppas ingen ringer mig och säger jag ska dö.......
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Kommer sakna dig galet mycket finaste Hanna! Kan inte fatta att vi inte kommer ses på nästan ett år! Ta hand om dig snygging och hör av dig när du landat!
Massa pussar och lycka till med resan<3

Svar: Åh kommer sakna dig massor Johannis! jag lovar att ta hand om mig och så får vi skypa och hålla kontakten :) pussar och kramar till dig finis så hör jag av mig när jag landat <3
Hanna Häger

2012-08-02 @ 23:26:21
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0