YIPPIKAYEY

Howdy do?
Somsagt igårkväll fick jag ett fint mail från min värdmamma där hon berättade massor om hur dom bor och hur "excited they are." :) och idag fick jag också infromation från STS om mitt år i USA.
 
Jag kommer bo i Fairfield som ligger i staten Iowa. Där kommer jag bo med värdmamma, värdpappa, värdsyster på 7 år och en annan utbytesstudent från Australien. HUR AWESOME BLIR INTE DET??!?! Dom har också en son och en till dotter som inte bor hemma.
Jag kommer bo lite på landet tror jag men dom sa att dom inte var farmers haha. Däremot har dom två dammar och en pool, yeah :)
Skolan jag kommer gå på är Pekin, vilket är en liten skola och det tycker jag är bra. Hellre en liten än en stor.
(kollade på skolans matsedel vilket mest bestod av pizza och choclate chip cookies... hej fet Hanna hehe???)
 
                                               
                                      
    
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Rigo

Då blir du allt redigt kramgo!

2012-07-19 @ 11:23:52
URL: http://www.rafikiflower.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0