9/11

Idag är det 9/11 så flaggan hänger på halvstång här borta!
9/11 är inte lika uppmärksammat som jag trodde det skulle vara på min skola, vi pratade knappt om det, bara under American History. Då kollade vi på en dokumentäraktig film om det och fick sen i uppgift att antingen skriva ett brev, en sång, en dikt eller rita en bild om 9/11. Jag blev precis klar med min teckning.
 
Idag stannade jag efter Cross Country practice för att se tjejlagets volleyboll tävling. Det var riktigt kul och dom vann. Sen har jag ätit en Pop Tart för första gången idag, haha var inte riktigt min grej faktiskt, smakade bara socker....
Annars böjrar jag bli lite rädd för mig själv över hur amerikaniserad jag blir mer och mer oOoO. Imorse när jag skulle till skolan och hade bråttom var jag för lat och orkade inte knyta skorna så valde att bära Adidas tofflor på mina fossingar. KOM IGEN, alla som känner mig vet att jag aldrig skulle göra det!! (gick hela dagen och sneglade argt på mina ubervackra tofflor) Och dom var till och med för stora, nej jag måste verkligen skärpa mig nu!
 


Här är min fagra tecking hoho LOL LOL LOL
 
      Värdbror Christian och jag. Har faktiskt lärt honom lite svenska han kan Tack och Hur mår du, hahah låter så otroligt roligt när folk här borta försöker uttala svenska ord.



 

Kommentarer
Postat av: Stilpolisen

Skärpning ;)

Svar: hahahahha
Hanna Häger

2012-09-15 @ 02:00:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0