The Animals Were Gone

Idag har varit en bra dag. Alla i Cross Country var tvugna att lämna skolan efter 6:e timmen för att åka till Iowa City där vi tävlade. Det gick bra faktiskt, även fast solen stekte på som bara den! GAh vädret hät borta gör mig galen. Ena dagen fryser man fingrarna av sig... andra smälter man i solen..
På torsdag är det tövling igen i Iowa City, samma bana, får se om jag springer snabbare då, hoppas det!

Imorgon är det en vanlig dag, förutom att vi äter middag tillsammans efter träningen. Vi gör det varje dag dagen innan en tävling, och det är mysigt och jättemumsigt!!
Sen har Hanna tydligen lyckats samla på sig en timmes kvarsittning....?!? DAMMIT. Tydligen funkar det inte att vara den nya utbytesstudenten från Sverige längre haha... men det är faktisk svårt att komma i tid med tanke på att rasterna är fyra minuter! Om man fastnar i en konversation med en lärare efter en klass är det kört...

Har bildbrist så ni får nöja er med några från min MacBook...ska ta med kameran till skolan imorgon!
 
Beautiful picture of me and Maranda
 
Skolans matsal under Studyhall.
                   Nu ska jag somna till Damien Rice, vilket jag gör varje kvall.
NIGHT KISSES
 

Kommentarer
Postat av: The Marabou man

Du får kolla på filmen The Breakfast Club för att värma upp inför kvarsittningen, slarver... :)

Svar: Åh har länge velat se The Breakfast Club så ska bli ! ska nog äta lite Marabou till också tror jag... ;)
Hanna Häger

2012-09-26 @ 22:22:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0