Cross Country Meet

Skypade precis med min familj, jätteskönt att se dom igen och ser fram emot när dom kommer hit! Saknar dom så!
Nu ska jag göra mig iordning för min andra Cross Country tävling, 4 km igen... jag kommer avlida för det är jättevarmt ute idag.
Efter jag sprungit hämtar min värdpappa upp mig (uuuh vill inte att han ska se mig springa haha) för att vi ska se min värdbror Christians football game.
Imorgon börjar skolan igen och på fredag börjar dansen i skolan, hoppas det är kul!
 
Bild från förra tävlingen: Gretel, Shelby och jag.
 

Kommentarer
Postat av: Karlstad

Tur att ni inte springer i jumpsuiten då. :)

Svar: hej......karlstad??! haha saknar dig du fina stad! uuh det vore för varmt :S
Hanna Häger

2012-09-05 @ 15:51:13

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0