Dancing and cross country meet

Imorse gick jag upp kvart i 6, för att åka tidigare till sklan för Dance Team...och ja det var spännande. Kan säga att efter flera års balett så var det här inte direkt utmanande: Alla var i princip nybörjare, men ska fortsätta ändå. Som en kul grej!
 
Skoldagen var långsam och tröd idag för jag var så himla trött.. VI i Cross Country fick skippa sista lektionen för att åka iväg till en tävling. Trodde det skulle gå uselt med tanke på hur jag mådde MEN tcärtom. Jag slog min förra tid med 2 minuter, seriöst vad händer med Hanna Häger??!?! Om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte så mycket om hur jag placerar mog, tycker bara det är komiskt att jag springer över huvud taget!
 
Men nu ska jag sova och tagga ny dag i sklan imorgon. Har matteprov vilket jag har en kännsla kommer gå inte så superbra. Den här gåpngen ska vi även kunna Double angle identities och Half angle identities i Trigonometry.
Wish me good luck...
 

Bild på några från Cross Country när vi hejade på Volleyball matchen förra torsdagen.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0