Family photos

Igår var det som vanligt football game, och VI VANN!! Efter matchen hängde vi med några kompisar och sen sov jag hos Shelby och Gretel, Jag åt en McFlurry Reeses och yuuuuuum, love it! Som vad gäller allt annat har USA större utbud och fler smaker haha fanns hur många olika McFlurrys som helst!
 
Här får ni se lite bilder på min nya värdfamilla från ikväll, lovar att lägga upp bilder på huset snart också.
 
Christian, Erin (Grahams flickvän), jag, graham och gäst.
Erin, gäst, jag, värdmamma Antoinette och gäst.
Isaiah, Graham, gäst, värdpappa Mark och Christian.
DODDY :)HahahahHA...???



Kommentarer
Postat av: sockan (meldem i nagilsrytnevä)

åh de ser verkligen amerikanska ut!:) Hoppas att nya familjen är braaa och fin mot dig! kramkrampusspuss

Svar: Från råttan (även jag är medlem i nagilsrytnevä)Min nya värdfamilj är supersnäll mot mig så jag är glader:) tusentals pussisar och kramisar finis
Hanna Häger

2012-09-09 @ 17:48:13

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0