Homecoming Week

Imorgon startar Homcoming Week och jag är excited!
Vi ska vara i skolan klockan ett för att pimpa korridorerna. Sedan spelar killarna volleyball och tjejerna football. (ombytta roller) Jag har anmält mig till footballs matchen haha. Egentligen får ingen som är med i Cross Country splea för våran coach. "Vi kan skada oss", men eftrsom det är once in a life time för mig så låtsas jag om att jag inte visste...
Efter det utnämns homecoming Queen och King.
På måndag är vi lediga, WOHOOO. Sedan kommer tisdag till fredag vara ganska chill tror jag. Varge dag har olika teman och man klär ut sig. 
I år är det:
- Favorite  Character Day
- Fear the Beard day (man klär ut sig till f farmer med skägg)
- Eleverna klär ut sig till lärare och lärare klär ut sig till elever
- Spirit day (man har på sig skolans färger. Rött, vitt och svart.)
 
Sedan fredag kväll är det Homecoming game på hemmaplan. Efter det gör man sig iordning inför dansen. Tror det kommer vara som ett skoldisco/ 9:ans bal. Haha men det kommer bli kul!

Bild från när jag skypade med syster och mamma idag :)
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0