The family of farts

DIOS MIO kan med glädje berätta att jag idag sprang en minut snabbare än förra gången. Härlig känsla!

Idag kom Becky (våran area rep.) till skolan för att lämna över papper till mig och Gretel om aktiviteter som man kan göra med andra utbytesstudenter. Det var allt från shopping helg, knytkalas, skidtrip och annat kul. Vill jättegärna och ska gå på allt jag kan för träffa andra utbytesstudenter vore hur kul som helst. Så nu har jag mycket att se fram emot. Ser också fram emot nästa vecka för då ar det HOMECOMING WEEK. Orkar inte nu, men lovar att berätta allt kul det innebär i ett senare inlägg.
Min värdmamma är kvar på sjukhusset, men mår bättre så förhoppningsvis kan hon komma hem sbart. Vi saknar henne!

...en sak jag funderat på. Är det bara min familj eller är alla amerikanare så?? För mina värdbröder och värdsyster ptuttar ocg rapar hej vilt hahaha. I början tyckte jag det var hur äckligt som helst men nu har jag vant mig och ignorerar det...men lovar att inte ta efter dom! INSANE

Nu ska jag sova, här har ni bilder på mig och pruttkingen Isaiah.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0