Peanut butter, will you marry me?

Har upptäckt the power of Peanut Butter,blivit beroende och har det på i princip ALLT.
(...hjälp, engelskan börjar ta sig! Satt i ungefär tio minuter och försökte komma på vad addicted var på svenska, sluatde med att jag slog upp det på Google translate. OooOOo)
 
Pratade med studievägledaren på skolan idag för jag vill byta två av mina ämnen. Biology och World Geography här är inte riktigt min grej.....
Biology vi ritar av godismaskar och hittar på låtsasnamn till dom.Sen får vi äta maskarna, end of story.
World Geography:citerar min lärare "Jag vet att det här är World Geography men helt ärligt jag bryr mig inte ett dugg om Kina, Afghanistan, Afrika eller något annat land. Kom igen, vem bryr sig om vad som händer runt om i världen. Det enda som är viktigt för mig är mitt hemland och min hemstad. Lärande av andra länder skiter jag fullständigt i, det är inte viktigt." UUuh jag blev så arg när han sa det, vad tänker gubben med???! Så jag byter hellre än sitter och ritar av Iowa kartan. Och sen så vet jag förresten vad ekvatorn är fär något.
 
Så imorgon ska jag testa på Fashion and design och Kör. Hahah kör jag vet... jag kan INTE sjunga och kommer aldrig kunna, men gör det som en rolig grej bara. Kul att testa på något nytt!
 
Här får ni bilder från igår när vi var hos Bryce och träffade på en snäll farbror som lär oss åka med en tur häst och vagn. Jag vet väldigt bonnigt men jag bor ju i Iowa... ;)



 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Haha i know that feeling! Det blir värre ;)

Meh vilken idiot till lärare!


Svar: mMmmmmMmmMMm peanut butter <3 <3
Jag vet..... ine min favorit precis.. önska jag vågade säga till honom att världen ÄR viktig!
Hanna Häger

2012-09-11 @ 10:41:03
URL: http://twitter.com/jfosselius
Postat av: JONATAN

Men du har testat peanutbutter and jelly, rightrightright?????

Svar: OOOOOM JAG HAR!!!! och det är wunderbart :D
Hanna Häger

2012-09-12 @ 14:23:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0