Gun crazy

Här om dagen såg jag poliser på skolan och undrade varför, fick svar på det idag. Det var tydligen ett pipistolhot, jag vet inte så mycket om det men hört att en en elev hade hotat en annan och nu slängde skolan ut honom. Mer om vad som hänt vet jag tyvärr inte, men lite scary är det. Och sjääälvklart händer det i USA där nästan alla äger minst en pistol. I huset jag sitter i just nu (min värdfamilj) finns det minst fyra pistoler... och dom blir arga när Obama försöker göra lagen om "guns" mer strikt.
 
Haha, annars har jag det bra, och vill ni veta något bläigt min värdbror precis gjorde: han äter macka med ägg OCH sylt på sammtidigt.... och så tycker han att jag är konstig när jag har ketchup på lasagne!

Kommentarer
Postat av: Clintan

Bäst att du inte nämner att du gillar Obama med andra ord.

Svar: haha jag har kind of namnt det... dom lbir lite stallda da
Hanna Häger

2013-02-13 @ 23:12:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0