happy days

Oj, förlåt för det förra inlägget. Vet inte vad som hände, antar att jag var trött. Sen förlåt för den dåliga uppdateringen men har det så kul sa jag glömmer helt av att jag har en blogg. Ska bättra mig! Vill bara säga att just nu att allt sa himla himla bra och har får ni några bilder :)
 
1, Sneak peek på min balklaning hoho // 2. Amerikanska kanelbullar aka cinnamonrolls (och ja, dom dränker dom i glasyr istället för pärlsocker) // 3. Matteplugg med tjocka boken // 4. Våra basketball seniors. // 5. Sa hejdå till Cody som slutar High School nu och börjar college :( // 6. Från när jag blev frågad till balen // 7. Har börjat se på serien Once Upon A time och är beroende nu. // 8. En bild på en väldigt glad Hanna.

Kommentarer
Postat av: Lisa Almstedt

ONCE UPON A TIME <3

Svar: det ager sooonder. maste se season tva snart! <3
Hanna Häger

2013-02-18 @ 01:17:49
URL: http://lisamerica.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0