HAWAII HERE I COME

Idag började Track (det är typ som friidrott) så äntligen har jag regelbunden träning igen. Jag tyckte det gick helt ok, men vet att träningsveren kommer vara på mig imorgon!!
Förövrigt har min dag har varit riktigt lugn fram tills klockan 6 då jag började packa inför Hawaii. GAAAAAAH, jag blir arg på regler om väskor hit och väskor dit. Först hade jag bara tänkt att ta med mig carry on så jag skulle slippa betala för incheckning, men saklart fick det precis plats (alltså skulle saker jag tänkt köpa på Hawaii inte få plats på hemresan...), så jag fick tänka om. Efter tre timmars av stressande, svärande (såklart på svenska så ingen forstår..hehe) och massa ompackningar är jag äntligen nästan klar. Så nu kan jag pusta ut, slappna av och jag tänker inte stressa över mitt American Government prov jag har imorgon som jag inte hunnit plugga på... det ligger väldigt lågt på min prioriteringslista just nu. För om två freaking dagar kommer jag vara framme på Hawaii, WOHOOOOOO!!
Det här är mitt sista inlägg innan jag åker så ni far ha det bra i snöiga Sverige medans jag ligger och solar i paradiset. Pussar och kramar på er ♥ 
 
Hälsa på Arne :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa Arne och dom andra goa släkningar att jag gärna hade varit med på träffen, men att jag tyvärr måste vara hemma och jobba. Ha det så jättebra Hanna.

2013-02-19 @ 06:56:48
Postat av: Liisa

Kom ihåg att presentera dig så dom inte bits!! haha ha det bäst sötis det kommer äga!

2013-02-21 @ 02:38:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0