PANIC AT THE DISCO

Imorgon är det State i Speech, vilket betyder att de som gick vidare från forra Speech tävlingen ska tävla igen imorgon. Men eftersom min grupp tyvärr inte gick vidare hade jag bara tänkt att åka dit för att kolla..MEN det visade sig att i en tjej i en av dom grupperna som gick vidare inte kan gå. Och det säger hon i sista minuten, så nu ska jag tydligen ta hennes plats. Så imorgon ska jag tävla och jag har ingen aning om vilka placeringar jag har eller vad jag ska säga. HAR PANIKAT HELA DAGEN, men som tur är får man ha med sig script...haha önska mig lycka till!

Utöver min panikattack hann jag skypa med Johanna idag, och även fast täckningen var uriusel så var det mysigt att få prata med henne igen. Miss you girl
 
              glad och ovetande                        ---                      what the heck is going on?         ---                    ooooh, shoot me now!

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Miss you love <3

Svar: saknar dig med <3 men aah nu skypade vi ju inte idag..... kom pa det nu nar jag sag din commenT!
Hanna Häger

2013-02-02 @ 16:25:37
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0