Super Bowl

Såhär såg min helg sett ut:
 
Lördag - gick upp tidigt för att åka till Speech Contest. Jag aer sjukt nervös, men som tur var hann vi gå igenom det några gånger innan det var dags att gå upp på scen. Det gick bättre än jag förvantat mig och var galet kul!! Efter det åkte jag, Grahem och Seth till Chli´s och åt middag. MMMM vilket bra restaurang!
 
Söndag - som ni kanske vet var det SUPER BOWL i söndags och alla amerikanare went craaaazy. Vi åkte till min värdpappas chefs superbowl party och täaffade massa roligt folk i alla åldrar. Om jag skulle sammanfatta dagen med ett ord skulle jag säga maaaat. Gud vad mat det fanns, och såklart ville jag smaka på allt....vaknade fortfarande supermätt imorse! Jag hejade pa Ravens i Super Bowl och dom vann WEHOO! Men det jag tyckte var bäst var reklamerna (super bowl är kända for sina reklamer). Men det var en väligt bra dag/kväll i alla fall.
 
Måndag - idag var vi lediga från skolan vilket v ar varje första mandag i en ny månad. Så jag ha spenderat dagen skypandes alla möjliga saknade människor. Mysmys, alltid lika kul att prata med folk hemma i sverige och höra vad som händer. Kramar på er!
 
Här får ni lite bilder från helgen:
 
Seth och Graham efter deras Improv i lördags.
Maten i lördags. (till höger Donuts holes)
En fjärdedel av maten i går (sen var det efterrätt på det också)
Jag skypade med saknade Josefine i två timmar :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0