What to wear?

Idag stannade jag som sagt hemma från skolan vilket jag kände behövdes. Jag sooooov, åt massa gott och kollade på film hela dagen! Wunderbart och nu mår jag mycket bättre :)
 
Något jag kom att tänka på som kan vara interessant är hur olika man klär sig beroende på vart man kommer ifrån. Till exempel så är det stor skillnad på mig och mina americano vänner. En vanlig dag i skolan här borta har jag på mig: jeans, tröja (ofta stickad) eller t-shirt/line. Och varje dag får jag kommentaren "Vad fina kläder du har på dig, vad uppklädd du är", fast att jag inte klätt upp mig alls haha. I princip alla andra på mitt High School har på sig: mjukisbyxor/yoga byxor, t-shirt (oftast skoltryck på) och hoodie eller fleece. Just some random facts, GODD NIGHT HOMIES!
 
Bild på mig och Maranda när vi blir förhorda i Spanskan:
Mitt spanska klassrum:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0