Friday I'm in love

Har precis sprungit och ska snart ställa mig för att sälja glass, mmmm. Det är hemmamatch idag och vi samlar in pengar till after prom. Förra året hade dom en hypnositor och det ska vi ha i år igen... spännande! Det blir en "tidig" kväll ikväll för imorgon bitti åker vi 06.50 for Speech tävling. Gah, det är tidigare än en vanlig skoldag och jag är så sjukt nervös. Vi kommer vara borta hela dagen och jag hoppas vi går vidare för speech är så himla kul :)
 
Annars har den har veckan rullat på fint som vanligt och jag som hade sån panik över sommarjobb kan andas ut i alla fall lite nu. Har redan fått nästan ett ja till två jobb, YEEEEAY! Hoppas det är bra betalt bara, ska kolla upp närmare på det. PUSS PA ER
 
Sahar sag
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fosselius

Finis<3

Svar: right back at yah :) <3
Hanna Häger

2013-01-19 @ 17:58:33
URL: http://twitter.com/jfosselius

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0