Frozen Pizza

Nu börjar jag fålite smapanik för den här veckan ska vi göra alla semester slutprov... GAH! Imorgon börjar jag med mitt matteslutprov och när vi är klara med det övergår vi till Calulus, vilket ar Collegematte. Jag längtar tills denna vecka är över för nästa vecka börjar andra semestern och jag får nytt schema. Jag minns inte i vilken ordning det är men ja ska i alla fall läsa:
- Intro to art          -American Government
- Cooking             - Study Hall
- English               - PE
- Calculus            - Spanish
 
Men som tur är har jag något att se fram emot nar denna jobbiga provvecka är över. Jag, Maranda och Emily ska kolla/shoppa prom dresses pa lordag sa jag kommer sova hos Maranda fredag till lördag.
 
Nej nu måste jag sova så min hjärna fungerar imorgon til provet, nattiplatti :)
Bild på mig och Maranda.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0