Hey ho lets go

Kom precis hem från världens mest spännande basketmatch... tro det eller ej men lite sportfreak har jag allt blivit (pappa skratta inte). Men i alla fall, ikvall spelade vi mot våra rivaler och VI VANN! Med en poäng, trodde jag skulle svimma de sista sekundrarna!! Sen hade vi bröstcancer kväll, så allt vi sålde kommer vi skänka till cancerfonden och vi fick ihop hela $3500!
 
Annars har min dag varit bra, låg i sängen och kollade pa svenska serien "Torka aldrig tårar utan handskar" (riktigt bra) hela förmiddagen. Orkade seriöst inte resa pa mig, har världens träningsvärk från igår när jag blev tvingad med och gymma, haha. Sen kom Maranda och vi åt innan matchen.
 
Idag hade jag på mig min kompis Seth's basketball jersey! GO PEKIN!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0