January

Förlåt för den urusla uppdateringen, men har inte riktigt haft något intressant att skriva om. Det är Januari och vardagen flyter på som vanligt. Kanns lite extra trögt nu och vill bara att månaden skall gå dunderfort så jag kan uppleva det roliga jag har att se fram emot. De senaste dagarna har jag:
- Skypat ett x antal timmar med familj och underbara vänner
- Börjat skolan igen efter jullov
- Fixat och donat med papper inför Hawaii
- Planerat min sommar lite sådär
...sen tro det eller ej men jag har skaffat Twitter. (jo, ja jag ligger alltid några år efter i den nya teknologin menmen) och för er som undrar heter jag: hannasofiaih
 
Fick mig också ett gott skratt när min kompis förklarade hur bra det går med hennes "nya nyttigare liv". Hon hade nämligen köpt hälsosamma chips, och jaaa dom var verkligen jättenyttiga för det var (trummvirvel) tomat, potatis och spenat smak. Hahahaha..... the true life of an American, I guess.


Nu ska jag soooova, xoxo.

Kommentarer
Postat av: "Karl-Oskar"

Ja se desse amerikaner ...

Svar: yep, no comments....
Hanna Häger

2013-01-07 @ 20:04:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0