Like a princess

Fredag: som jag berättade åkte vi till Washington har i Iowa och lyssnade på föroläsning om mobbning. Herregud, det var hur bra som helst. Mark Brown som höll i det hela kunde verkligen prata. Han startade upp hur rolig som helst och alla bara älskade honom. Sen blev han mer seriös och pratade om hur vi människor kan såra andra och vad det leder till, usch jag fick tårar i ögonen. JAG HATAR MOBBNING! Det han sa rörde mig verkligen och fick alla något att tänka på.
Efter det var det bortamatch och vi vann med några få poäng, GO PANTHERS! Sen åkte vi hem för mysig sleepover hos Maranda.
 
Lördag: vi gick upp tidigt för det var PROM DRESS SHOPPING dags. Och jag säger bara sicken tur att vi kom dit precis när dom öppnnade efterom affären hade rea och var propfull efter bara en halvtimme. Jag tror vi spenderade fem timmar bland tyg, skor och glitter och jag bara älskade det. Testade massvis med klänningar och fastnade tillslut for en hur fin som helst. Känner mig som en prinsessa när jag har på mig den. Ni kommer inte få en bild på den jag beställde (vill att det ska bli rn överraskning, så ni far vänta till april 13) men ni får en bild på en annan jag testade. Jag gillade den, men den var bara föööör mycket för mig. Kandes som att jag skulle gå på röda mattan eller något haha.
 
Söndag: imorse var det kyrkan som gällde och sedan åkte vi och kollade på Sophies baskettävling. Massa smabårn skulle skjuta basketbollen i korgen och den det gick bäst för gick vidare. Det var ganska tråkigt men blev stolt över min amerikanska lillasyster när hon vann. Efter det åkte vi hem och bakade kakor och min värdmorfar kom på besök fran Tennessee och han ska stanna ett tag.
 
Nu lyssnar jag pa Bon Iver och ska snart sova. Imorgon är vi lediga från skolan WIEEEHOOOO!
Har ar en bild pa klanningen jag inte kopte.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0