Prom date

Imorse när jag satt i Study Hall så började alla bete sig konstigt och efter en stund kom det fram en "flygande" helikopter med en lapp där det stod "Hanna?". Jag blev jätteförvånad och när jag vände på lappen stod det "Will you go to prom with me? From Seth". Sen hoppade han fram från ingenstans. Hur himla gulligt som helst, och såklart sa jag ja! Det gjorde min dag :)
 
 
Emily fick med det på film: http://www.facebook.com/photo.php?v=10151191880436782&set=vb.689126781&type=2&theater
 
Sen är det världens bästa pappas födelsedag idag. GRATTIS GAMLE MAN, undrar om du kommer vara super grå hårig huvundet när vi ses igen?! Lets go night vision och punka på tills vi ses igen. JAG ÄLSKAR DIG
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅH VA GULLIGT! JAG VILL OCKSÅ GÅ PÅ PROM!
kan du lägga upp videoklippet på bloggen om det går? för jag kan inte se den :(
Hoppas du har det bra i USA och njuter av att vara där och uppleva nått som inte många får! Kram!

Svar: Ellerhur var det :) Jag ser jattemycket fram emot prom!! Jag har det valdigt bra och att bli utbytesstudent ar nagot av det basta jag nagonsing gjort! KRAM till dig i Sverige!
Hanna Häger

2013-01-30 @ 22:52:59

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0