School trip

Imorgon ska vi samlas 8.15 am (som vanligt) men det är inte en vanlig dag utan vi kommer sätta oss direkt på bussarna för att åka till Washington och gå på en föreläsning om mobbning. (och nej det är inte Washington DC utan ett annat Washington här i Iowa, ca 50 min away) Vi kommer hinna hem perfekt till lunch och efter det kommer dagen besta av film och popcorn. Men jag (plus hela min matteklass) väljer istället att göra klart vårat final test i matte. Jag älskar min matteklass, den består av 7 härliga personer och med tanke på att vi är så få så har vi blivit väldigt tighta!
 
Annars känns det så himla skönt att denna vecka är över eftersom jag har haft prov och inlämningar upp till nacken. Det enda jag har kvar är mitt matteprov och så ska jag lämna in en inlämning imorgon. Sen taggar jag helg som kommer bestå utav basketball match, sleepover och shopping.
Hoppas ni har det bra, PUSS.
 
P.S kommer snart beställa resa till Mallorca med några kompisar TAGGA SOOOOLEN
Här får ni en bild från en solig dag i somras med två saknade Göteborgare

Kommentarer
Postat av: Carolina Rigo

SAKNAR DIG MED HANI! älskar dig

Svar: ALSKAR DIG ALSKAR DIG ALSKAR DIG
Hanna Häger

2013-01-13 @ 14:32:21
URL: http://glitterfromnorth.tumblr.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0