Skyping Gretel

Idag har jag och alla Seniors spenderat dagen i Middle Schools (mellanstadiet) gympasal. Dom hade Science Fair, och alla hade gjort ett projekt dom redovisade som vi skulle betygsätta och döma. Haha jag har egentligen inte så mycket kunskap när det gäller Science eftersom jag läser sam i Sverige menmen.. I början var det kul men efter ett tag var man utpumpad åa all energi eftersom det var barn över allt. Som tur var fick vi Donuts att knapra på vilket var bra för skollunchen var äcklig! Men vi slapp i alla fall gå till dagens lektioner också :)

Sen när vi kom hem skypade jag och Graham med Gretel. Åh vad kul det var att få prata med henne igen, vi hade så mycket att berätta och hon med. Sen fick jag se hur hon bor och hon bor verkligen precis vid havet, ser såååå fram emot att komma och hälsa pa henne i framtiden!!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0